Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2007

Η νιρβάνα της Φωφώς






















Από παιδί που ήμουνα μου το έλεγε η μάνα μου. «Μακριά από τα ναρκωτικά, παιδί μου!»
Από την Παρασκευή, 31/08/07, οπότε και ανακοινώθηκε εκ του Αρείου Πάγου η απόφαση για το ασυμβίβαστο της υποψηφιότητας της κ. Γεννηματά στις βουλευτικές εκλογές, αναρωτιέμαι μήπως τελικά παίρνω ekstasi δίχως να το καταλάβω. Μήπως μαστουρώνω γλυκά με την κόκα μου και ζω σε μια διαρκή νιρβάνα, τη νιρβάνα της Φωφώς.
Δεν εξηγείται αλλιώς, σου λέω. Έχω παραισθήσεις, είμαι ψυχωτικός. Από το πρωί που θα ανοίξω τα ωραία μαύρα ματάκια μου ως το βράδυ που θα ξαπλώσω στο κρεβάτι μου δε βλέπω τίποτε άλλο παρά τη Φωφώκα-τη Γεννηματά καλέ! Τη βλέπω παντού. Συνέχεια. Πότε στο MEGA, πότε στον ALTER, πότε σε ραδιοφωνικές εκπομπές και άλλοτε σε εφημερίδες, η δίδα Γεννηματά ωρύεται νυχθημερόν για κάποιο, λέει, πολιτικό πραξικόπημα. Άκου, τώρα, τι σου κάνει η κόκα!
Στις προεκλογικές φαντασιώσεις που μου προσφέρουν οι εθιστικές ναρκωτικές ουσίες, η Φώφη είναι άριστη γνώστης του Νόμου. Διακεκριμένη Συνταγματολόγος τολμώ να πω. Σαν το μικρό παιδί που του στέρησαν το παιχνίδι του και τώρα το ζητά επίμονα πίσω, με ένα παράπονο στα δυο της μάτια η κόρη Γεννηματά φωτίζει τη λαμπερή αλήθεια και έχει το ελεύθερο να αμφισβητήσει ακόμα και το Σύνταγμα. Μα εννοείται.
«Είναι αυτονόητο, κ. Χατζηνικολάου! Από το άρθρο 56 του Συντάγματος εξαιρούνται οι βουλευτές επικρατείας! Δεν το αναφέρει γιατί εννοείται!» φώναζε χθες η Φωφώκα, σε μία από τις πολυάριθμες και με αύξοντα αριθμό φαντασιώσεις μου. Ευτυχώς που υπάρχει κι εκείνη, σκέφτηκα, να μας δείχνει το σωστό τρόπο ερμηνείας του νόμου.
Όλα αυτά, βέβαια, στο άρρωστο και διεστραμμένο μυαλό μου. Γιατί είπαμε, είμαι ψυχωτικός ΚΑΙ ναρκομανής.
Τι; Πώς το ξέρω;
Είναι αυτονόητο. Είναι το πιο λογικό σενάριο ανάμεσα στα δύο: ή εγώ είμαι μαστουρωμένος σχιζοφρενής ή όλα τα άνωθεν συμβαίνουν στ’ αλήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: